עמודים גמישים

בין המוצרים היעילים ביותר לסימון ותיחום אזורים הם עמודים גמישים. מדובר בעמוד סימון גמיש נייד המגיע במגוון צבעים (כמו למשל עמוד חניה גמיש כתום), גדלים וגבהים המתאימים לשימוש של שטחי תפעול, חניונים, ואזורים בהם מתקיימים אירועים גדולים כמו הופעות, פסטיבלים, שווקים ואזורי בטיחות. עמודים גמישים הם ניידים וניתנים לשימוש בכל מקום. הם עמידים בתנאי חוץ ובולטים לעין ביום וגם בלילה. תהליך התקנתם קל ופשוט – ומתבצע האמצעות קדיחת שלושה חורים ברצפה כאשר ההברגה מתבצעת ישירות לקרקע, ובהתאם למשטח הקיים. חברת שרפים מייבאת, משווקת וגם מתקינה מגוון רחב של עמודי חניה גמישים, כאשר כולם עומדים בתקני בטיחות אירופאית מחמירים.

למידע נוסף אודות עמוד חניה גמיש התקשר/ י 09-7731373

עמודים גמישים - שאלות נפוצות

מה זה עמוד גמיש נחום תקום ?
עמוד גמיש הוא עמוד עשוי פולימר עמיד לפגיעה ובלתי שביר. העמוד מגיע בגבהים 45.75,100 ס״מ בצבעים כתום או שחור עם מחזיר אור. העמוד מקובע לקרקע ומשמע לתיחום איזור ביטחון, הפרדת נתיבים, סגירת איזורי חניה או רחבות כיבוי אש.
מה ההבדל בין סוגי עמודים גמישים?
קיימים שלושה סוגים של עמודי חניה גמישים: TPU פולוריטאן טהור ,פולאוריטן בשילוב פלסטיק, ופלסטיק.הסוג הראשון בעל עובי דופן גבוהה. עמידה לפגיעה רבה ותמיד יחזור לצורתו. המקורית. הסוג השני מומלץ לפגיעה מעטה ולאחר מספר פגיעות סביר להניח שלא יחזור לצורתו המקורית. הסוג השלישי מתאים יותר להגדרת עמוד הזהרה, כי הוא שביר ואינו מתאים לפגיעה. הוא מאד דומה במראה שלו לעמוד גמיש ובדכ מייצור בסין ונמכר במחיר מוזל.
האם יש אחריות לעמוד חניה גמיש?
חברת שרפים מוכרת מוצרי פרמיום תוצרת אירופה. העמודים הגמישים שלנו העשויים TPU ומתקבלת עליהם אחריות
האם עמוד גמיש מתאים לחסימת חניה?
עמוד גמיש מתאים לכל מקום בו רוצים לבצע חסימה ואזהרה קבועה. תפקיד העמוד הוא להתריע, ולהזהיר. אם לא פוגעים בעמוד בצורה יום יומית, אזי הוא ממלא את תפקידו. עמוד גמיש לא מתאים לשמירת חניה ועליה קבועה עליו עם רכב
איך ועל מה מקבעים עמוד גמיש?
עמוד גמיש מותקן על בטון, אספלט, מצע, ומשתלבות בעזרת עוגנים מתאימים. ניתן גם לקבע את העמוד ביציקה במידת הנדרש.

16 שאלות גולשים

  • האם עמוד גמיש יכול לתפקד כשומר/ מחסום חניה או שנדרש את שניהם?

    • מטרת העמוד הגמיש היא אזהרה, ניתוב, וחסימת שטח. עלית רכב או פגיעה יומיומית בעמוד הגמיש תפגע בתפקודו.

  • מה המרחק המומלץ להתקנה בין עמוד לעמוד?

    • המרחק המומלץ להתקנה בין עמוד גמיש לעמוד גמיש הוא 1.5-2.5 מטר, כמובן שאפשר לצמצם או לרווח, בהתאם למרחק שדה הראיה ולצפיפות הנדרש.

    • קיימים 3 גבהים לעמוד גמיש 45,75,100 ס"מ, המוצר הנמכר והמתאים ביותר הוא 75 ס"מ. לעיתים בהתאם לתנאי השטח אפשר להשתמש בגבוה או בנמוך יותר.

  • איך לבחור עמוד גמיש הכי מתאים, כך שיהיה גם עמיד?

    • לחברתנו שני סוגי עמוד גמיש האחד פרמיום עשוי 100% פולאוריטן, שהוא עמיד לפגיעה ושחיקה רבה מאד ועמוד גמיש חסכוני המשלב פלסטיק, שמתאים בעיקר לאזהרה ופחות לכיפוף תמידי.

    • עמוד גמיש מקובע לבטון בעזרת ג'מבו ולאספלט בעזרת דיבל ייעודי, אביזרי חיבור ניתן לקבל אצלנו.

  • האם יש יתרון לעמוד גמיש נחום תקום על פני עמודים גמישים אחרים?

    • עמודים גמישים של חברת שרפים הם תוצרת אירופה ולא סין, והם באיכות גבוהה מאד, עם תקנים אירופאים, לשחיקה, לפגיעה תנאי חוץ.

  • אשמח למחיר כולל מעמ לעמודים גמישים. מחיר לכל גודל ליחידה בבקשה.

    • תודה על הפניה, עמודים גמישים קיימים בגבהים 45,75,100 סמ ובשני סוגים פלסטיק ופליורטאן איכותי. אנא שלח פרטים בווצאפ או בצור קשר באתר ותקבלו ייעוץ והצעה מיידית.

    • כן, העמודים שלנו מתאימים לתנאי חוץ קשים, ניתן לראות אותם בהמון מקומות ציבוריים, מתפקדים גם לאחר שנים.

כתיבת שאלה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן