צרו איתנו קשר





    איטום מעברי אש

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות משווקת ומספקת חומרים ואביזרים שנועדו לשפר את ההתמודדות עם מצבי שריפה מסוכנים.

    איטום מעברי אש על ידי צבעים, חומרים ומוצרים מעכבי בעירה שונים אשר נועדו למנוע את התפשטות אש בין אזורים שונים.

    שימוש באביזרי בטיחות אלו הינו לא רק חיוני, אלא אף מחייב על ידי התקן הישראלי 931ב' על מנת לשמור על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר בכל עת ובכל מקום.

    מהו איטום מעברי אש ומדוע הוא כה חשוב?

    קיימים מגוון רחב של פתחים באזורי אש, זאת לרבות פתחים בהם עוברות מערכות אלקטרו מכניות שונות, כגון צנרת מים, צנרת גז וכבלי חשמל.

    על פי תקנות התכנון והבניה, כל פתח באזורים, אגפים או קירות אלו יהיה חייב באיטום באופן שמשיב לו את עמידותו המקורית לאש.

    על כן חשוב יהיה לוודא כי האיטום נעשה באופן תקין ומקצועי, זאת בכדי למנוע מעבר של להבות ועשן לאזורים אחרים. על פי התקנות, איטום מעברי אש חייב להתבצע באופן שיאפשר מתן עמידות והגנה מפני אש באזור למשך כשעתיים לפחות.

    חשוב לציין כי איטום מעברי מיגון אש הינו חובה בכל פרויקט קבלני ויש לוודא כי אזורים שלמים במבנה יהיו מוגנים ככל האפשר מפניה של דליקה לא צפויה ומאיימת.

    על מנת לוודא כי החדירות המסוכנת במעברים השונים נאטמת כראוי, עושים שימוש לרוב בלוחות צמר סלעים בשילוב צבע מעכב בעירה, זאת בשילוב של קולרים תופחים לצנרת פלסטיק או בעזרתו של בטון ייחודי.

    איטום מעברי אש – מענה מקצועי לכל צורך

    שיטות האיטום למעברי האש הינן מגוונות, בעוד מטרה אחת עומדת מאחוריהן – למגן את האזור מפני סכנות השריפה וההתפשטות שלה.

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, שמה לה לדגש לספק לציבור לקוחותיה את המענה היעיל והבטיחותי ביותר בעבור כלל צרכיהם, ועל כן מעמידה בפניכם מגוון רחב של פתרונות יעילים ואיכותיים אשר עומדים באופן מדויק בתו התקן הישראלי 921,755,931.

    איטום מעברי אש

    איטום מעברי צנרת מתוך מחשבה על מיגון המקום מפני סכנות האש גז או מים, הינו חיוני בעבור מבנים רבים.

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע במציאת הפתרונות המתאימים לכם באופן מדויק בכדי לבצע את איטום מעברי הצנרת במרחבים מוגנים או איטומם של מעברי אש שונים אחרים הנדרשים על פי תקנות הבטיחות.

    הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בכל דרך אפשרית, זאת על מנת לעזור לכם למגן את המבנה באופן הנכון מפני הלהבות העשן הגז או המים.

    כיצד מתבצע איטום מעברי צנרת?

    איטום מעברים מתבצע בדרכים שונות, זאת על מנת להבטיח את העובדה כי אגפים ואזורים שלמים יהיו עמידים בפניה של האש בשעת חירום.

    איטום מעברי צנרת יהיה חלק משלבי העבודה שבאיטום המעברים בכללי, כך שמשימה זו תכלול בין היתר גם את השלבים העיקריים הבאים:

    • איטום מעברי כבלים או צנרת בקירות אש או ברצפה.
    • התקנת קולרים מתנפחים נגד אש על כל צינורות הפלסטיק שעוברים בקירות או ברצפות.
    • איטום של הצנרת או הכבלים החודרים את המרחב המוגן.

    איטום מעברי כבלים או צנרת יאטמו ע"י חומרים או מוצרים עמידים לאש בטמפ' גבוה של כ-1200 מעלות כדוגמת קולרים נגד אש, קולרים אלו מוצמדים לקיר או לתקרה בעזרת עוגנים, ובעת מגע עם אש, החומר האינטומסנטי שנמצא בקולר, תופח ויוצר למעשה שכבה מבודדת אשר תמנע את המעבר של האש לקומה אחרת או למתחם סמוך.

    זכרו תמיד לוודא כי אביזרי המיגון והבטיחות אותם אתם רוכשים אכן עומדים בתו התקן הישראלי ומבטיחים עמידות בפני אש לשעתיים לפחות.

    נקודה זו הינה משמעותית והינה חיונית הבטחת האיכות של הפריטים השונים שאמורים לשמור על הבטיחות שלכם, של העובדים או הדיירים במבנה ושל הרכוש שלכם.

    איטום מעברי צנרת – אנשי מקצוע מיומנים לשירותכם

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות שמחה להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים ביותר בתחום בטיחות האש, זאת בין אם מדובר במיגון בפני אש או באביזרי בטיחות שונים בתחום התעבורה, לרבות פסי האטה, במפרים, עמודים גמישים, מראות פנורמיות, מעצורי חניה, מחסומי גדר ניו גרזי ועוד.

    הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום ולקבל את המענה המקצועי והתכליתי לו אתם זקוקים.

    איטום מעברי צנרת

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות מבצעת פרויקטים באיטום מרחבים מוגנים, ממ"ד וממ"ק באמצעות מערכות איטום מודולריות MCT של חברת SVT דגם CMS.

    מערכות אלו מסייעות בביצוע אטימה מוחלטת של חדירות של כבלים וצנרת למרחבים מוגנים, זאת בעזרתם של בדידים ייעודיים בקטרים שונים לכל צינור או כבל בנפרד.

    על מנת לוודא כי המרחב המוגן שלכם אכן נשאר כזה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו ולמצוא את כל פתרונות האיטום המתקדמים ביותר בהתאמה מדויקת לצרכים האינדיבידואליים שלכם.

    מערכות איטום MCT – נקודות שכדאי להכיר

    איטום של מרחבים מוגנים הוא דרישת חובה של פיקוד העורף כדי לשמור על חיי אדם והגנה עליהם מפני מגוון רחב של מצבים. להלן מספק נקודות חשובות בנוגע למערכות הללו אשר כדאי להכיר:

    • מערכות איטום CMS מיוצרות על ידי חברת SVT גרמניה, שהינה היצרנית הוותיקה והמובילה בעולם בתחום זה, חברה זו הייתה הראשונה והחלוצה בתחום איטום המעברים בעולם.
    • מערכות מובילות ואיכותיות אלו נמצאות במימוש במגוון רחב של מקומות, לרבות מרבית בסיסי צה"ל, מתקנים רגישים, וחברות תקשורת בכל רחבי הארץ.
    • ייחודיות המערכת טמונה ביכולת שלה לספק מענה מדויק לאיטום של פתחים ומעברים החודרים לתוך מרחבים מוגנים מאגרי מים מסוגים שונים.
    • מערכות אלו עמידות בפני הדף, פיצוץ, אש, גזים ומים.
    • למערכות התיישנות של מעל 40 שנה.
    • מערכות איטום אלו קיימות בצורה מעוגלת לקדחים ושרוולים עגולים או מרובעת, לאיטום פתחים מלבניים, דבר המבטיח את המענה המדויק בעבור פתחים מכל הסוגים.
    • תכונה מעניינת נוספת של מערכות אלו טמונה בעובדה כי היא מאפשרת את שחרור האטימה לשם השחלת כבלים וצינורות נוספים בפשטות וביעילות מירבית.

    בטיחות ואיכות מעל הכל

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות מעמידה לרשותכם צוותים מיומנים עם ניסיון ביצועי של מעל 20 שנה. שירותיה המקצועיים כוללים את מתן המענה המדויקת לכל צרכי הבטיחות שלכם בשעה שאתם מחפשים את הדרך לאטום את המרחב המוגן שלכם, זאת לרבות באמצעות מערכות איטום MCT.

    מעבר לכך, חברתנו מסייעת במיגון אש פסיבי, איטום מעברי אש איטום ממדים ומעברי צנרת בפרויקטים שונים בפריסה ארצית, זאת לצד שיווק של אביזרי בטיחות לחניונים הכוללים בין היתר פסי האטה, במפרים, עמודים גמישים, מראות פנורמיות סופגי אנרגיה לפגיעת מלגזות ועוד.

    למה לבחור בנו?

    מיגון אש עם תקן ישראלי
    לחברה תקן איכות איזו 9001
    תקינה בין לאומית
    נסיון ביצועי של מעל 20 שנים
    מוצרים תוצרת גרמניה

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    ביצוע איטום מעברי אש והפרדת אש בפירי תקשורת וחשמל מעל דלתות אש ומסדרונות אש לפי תקן 931 ב' .

    איטום מעברי צנרת MCT לחדירות כ-70,000 כבלי תקשורת וחשמל כולל בדיקת אטימות לדרישת פיקוד העורף.

    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט