צרו איתנו קשר





    מעצור חניה לרכב

    מומלץ יהיה לבצע את רכישתו של מעצור חניה לרכב מידיה של חברה מקצועית ומנוסה כמו – ש.מ. מיגון ובטיחות.

    חברתנו בעלת ניסיון עשיר בשיווק ואספקה של מגוון מוצרי ואביזרי בטיחות. תחומי העיסוק של חברתנו כוללים גם שיווק של פסי האטה, במפרים, עמודים גמישים, מראות פנורמיות, מעצורי חניה, מחסומי גדר ניו גרזי ועוד..

    הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר היום ולהבטיח את היכולת לשמור על סדר ובטיחות הן בחניונים שונים והן בחניות פרטיות.

    מעצור חניה לרכב – באילו מצבים נזדקק לו?

    כשמו כן הוא, מעצור חניה לרכב, הוא עוצר את הרכב בשעת חנייה ומונע את התקדמותו אל עבר קיר או הולכי הרגל שנמצאים מעבר לצידה השני של החניה.

    חשוב להבין כי תפקידו הינו חיוני לשמירה על בטיחות כלל משתמשי הדרך בסביבתו של הרכב. מעבר לכך, המעצור מבטיח כי הנהגים השונים יבינו את השלב המדויק בו עליהם יהיה לעצור בכדי שלא לפגוע הסביבה שלו או בשלמות כלי הרכב עצמו.

    לאור הנקודות הללו, הרי שניתן להבין כי מעצור חניה לרכב הינו חיוני בעבור אנשים רבים, כיום נוכל לראות אותו בחניונים שונים, במרכזי קניות, חנויות, בנייני מגורים ומבני משרדים.

    למען האמת, את המעצור היעיל הזה מומלץ יהיה להתקין בכל מקום בו ישנה חניה וישנו רצון לשמור ולהגן הן על הסביבה והן על כלי הרכב.

    כך שבין אם אתם בעלי חניון, בעלי חברה, או פשוט מעוניינים לוודא כי תוכלו לשמור על בטיחות מקסימלית בחניה הפרטית שלכם, הרי שאנו ממליצים על התקנתו של מעצור חניה לרכב אשר יספק לכם את המענה המושלם לצורך זה.

    בוחרים מעצור חניה לרכב

    חשוב לציין כי קיימים סוגים שונים של מעצורי חניה, כאשר אלו נבדלים זה מזה בעיקר בחומרים מהם עשויים ובגודל שלהם.

    לכל אחד מהם, בין אם מגומי או מפלדה, יש את היתרונות החשובים שלו, ועל מנת לגלות את הנקודות החשובות בתחום, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, כבר היום לקבלת פרטים נוספים.

    מעצור לחניה מגומי מהווה ככל הנראה את מעצור החניה הנמכר ביותר בעולם. סוג זה של מעצורי החניה אשר משווקים על ידי חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, יהיו עשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, זאת על מנת שיצליחו להתמודד בצורה יעילה עם תנאי האקלים המשתנים בישראל. מעצורים אלו הינם ללא יעילים במיוחד במגוון רחב של מיקומים, זאת לרבות חניונים וחניות פרטיות.

    באילו מקרים מתקינים מעצור חניה מגומי?

    הצורך בהתקנה של מעצור חניה מגומי התעורר מתוך רצון לתת מענה בטיחותי למספר צרכים, כאשר בין השולטים שבהם הינם:

    • יצירת סדר באזורי חניה שונים – סדר זה הינו חיוני לתפקוד יעיל של כל חניון. כך ניתן יהיה לוודא כי כלי הרכב השונים תופסים את המקום המוקצב להם, זאת מבלי שיעברו למקום החניה שנמצא ממול.
    • יצירת הפרדה בין אזורים שונים – המעצורים יאפשרו הפרדה יעילה בין אזור החניה לבין אזור בו נמצאים הולכי הרגל אשר עשויים להיפגע מרכבים אשר אינם חונים בצורה נאותה. מעבר לכך, אותה הפרדה תאפשר שמירה על מרחק בטוח בקצה החניה ולאפשר סגירה של שער או דלת מחסן.
    • הגנה על כלי הרכב – מעצור חניה מגומי יהיה זה אשר יעצור את גלגלי כלי הרכב, זאת רגע לפני שהם עשויים לפגוע בקירות או עמודים. מעצור יעיל זה ימנע פגיעה בכלי הרכב או פגיעה בגופים אחרים אשר נמצאים בחזית של החניה, זאת בין אם מדובר בקירות ועמודים, אדניות, מתקני מים או אפילו מערכות מיזוג אוויר.

    מעצור חניה מגומי – שומרים על הגלגלים

    עצם העובדה כי המעצור בנוי מגומי תהיה זו שתגן גם על הגלגלים שלכם. בעת חניית כלי הרכב, המעצור יסייע לנהג "להרגיש" את קצה החניה המוקצבת לו, זאת בטרם פגיעה בקיר או במדרכה.

    הגומי לא יפגע בגלגלי כלי הרכב כמו מדרכה או בטון ויאפשר חניה בטוחה ומסודרת בכל אזור בו יותקן מעצור החניה. פנו אל חברת ש.מ. מיגון ובטיחות בכדי לרכוש את מעצורי החניה הנחוצים לכם.

    מעצור חניה הינו מוצר חזק ועמיד במיוחד אשר מתאים להתקנה בטוחה בכל חניון, זאת לרבות חניות פרטיות. את רכישתם של המעצורים הללו ניתן יהיה לרכוש מידיה של חברת ש.מ. מיגון ובטיחות.

    חברתנו מספקת מגוון רחב של פתרונות בטיחות יעילים ונוחים להפליא.

    לרשותכם יעמוד מגוון רחב של מוצרים שונים, זאת החל ממראות פנורמיות ופסי האטה ועד לצבעים מעכבי בעירה. צוות חברתנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע באיתור ובאספקת המוצרים השונים הנחוצים לכם, זאת על מנת להבטיח את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר והמענה המדויק לכלל הצרכים שלכם.

    מעצור חניה – הפתרון המושלם לבלימת הרכב בחניונים

    חשיבותו של מעצור חניה טמון בצורך שלנו שביצירת הסדרי חניה מסודרים, הפרדת נתיבים בחניונים, מפעלים ואפילו בכבישים.

    מעצורי החניה, הידועים גם בשם פסי בלימה, מונעים פגיעה בכלי הרכב החונה ממול או בקיר הממוקם אל מול מקום החניה.

    להלן מספק נקודות נוספות שכדאי להכיר בנוגע למעצורי החניה:

    • מוצר זה יכול להיות עשוי מחומרים שונים, ולרוב יהיה מורכב מגומי או מפלסטיק.
    • מעצור החניה משמש בתור פס עצירה לכלי רכב שונים לפני קירות, אבני שפה, בחניות או מול דלתות מחסנים.
    • מעצורים אלו ניתן למצוא בצבעי שחור – צהוב, זאת לשם השגת נראות מירבית.
    • נוכחותו של מעצור החניה מונעת את כניסתם של כלי רכב שונים אל שטח המדרכה. דבר אשר למעשה מאפשר חופש תנועה גם להולכי הרגל לצד החניה ללא חשש מכלי הרכב החונים או היוצאים מהחנייה.

    מעצור חניה – כלל האבזור הנדרש לחניונים

    תפקודו היעיל של כל חניון דורש סדר וארגון בכל פינה. מטרה זו ניתן יהיה להשיג בעזרתה של חברת ש.מ. מיגון ובטיחות.

    חברתנו מספקת מגוון רחב של מוצרים שנועדו לשמור על סדר בחניונים ציבוריים או בחניות פרטיות.

    יש לציין כי הפריטים השונים הללו מספקים מענה גם לצורכי בטיחות שונים ומונעים פגיעות שונות, בין אם בבני אדם ובין אם בקירות החניונים עצמם.

    צרו קשר עם חברתנו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל.

    למה לבחור בנו?

    מיגון אש עם תקן ישראלי
    לחברה תקן איכות איזו 9001
    תקינה בין לאומית
    נסיון ביצועי של מעל 20 שנים
    מוצרים תוצרת גרמניה

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    ביצוע איטום מעברי אש והפרדת אש בפירי תקשורת וחשמל מעל דלתות אש ומסדרונות אש לפי תקן 931 ב' .

    איטום מעברי צנרת MCT לחדירות כ-70,000 כבלי תקשורת וחשמל כולל בדיקת אטימות לדרישת פיקוד העורף.

    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט