צרו איתנו קשר





    צבע מעכב בעירה

    צבע מעכב בעירה הינו בעל חשיבות רבה בתור אמצעי מיגון מאש. הוא יוצר הפרדה מהאש על ידי יצירתה של תגובה כימים ייחודית אשר מפסיקה או מבודדת את האש לפני שזו תספיק לגרום לנזקים חמורים באזורים חשובים. את הצבעים הללו וחומרים נוספים אשר נועדו למיגון אזורים שלמים מפניה של האש, ניתן יהיה למצוא בחברת ש.מ. מיגון ובטיחות.

    צבע מעכב בעירה – על חשיבותו והרכבו

    צבע מעכב בעירה נועד למנוע את התפשטותה של האש, הוא מדכא עשן ומגן על האזורים בהם נמצא מפני שריפה. את עבודתו משלים הצבע הודות להרכב הייחודי שלו, המכיל חומרים בולעי חמצן בזמן בעירה אשר מסייעים במניעת התפתחותה של להבה ואת המשך התפשטות האש. חשוב לציין כי קיים מגוון רחב של צבעים אלו, זאת בהתאמה מדויקת למגוון חומרים שונים.

    חשוב לציין כי צבע מעכב בעירה יכול להתאים לשימושים פנימיים וחיצוניים כאחד, זאת לרבות כחיפוי של חומרים כמו עץ, ברזל, בטון, גבס, כבלים, בדים וכיו"ב. התאמת הצבע המדויק לתפקידו ולמשטח עליו הוא עתיד להגן הינה משמעותית וחיונית לשמירה על בטיחות האזור והפריטים השונים שנמצאים בו. צוות חברתנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע ביציאת ההתאמה הנכונה אשר תענה באופן מושלם על כלל הצרכים האינדיבידואליים של כל מערכת ומבנה.

    מגוון רחב של צבעים מעכבי בעירה לבחירתכם

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות מעמידה לרשות לקוחותיה את מוצרי עיכוב הבעירה המתקדמים ביותר. אלו מיובאים באופן בלעדי מהחברות המובילות בעולם ונבדקים במכון התקנים הישראלי. כלל חומרי מערכי הבעירה המשווקים בחברתנו עומדים בתקן 931 ב' ו-755 לעמידות אש לשעתיים או לדרגת התלקחות שונה.

    חברתנו מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של מוצרים מעכבי בעירה שנועדו לשמור על הבטיחות שלכם ושלמות הרכוש שלכם:

    • צבע מעכב בעירה.
    • חומר מעכב בעירה לעץ.
    • קולרים תופחים נגד אש.
    • בטון חסין אש.
    • לוחות KBS מעכבי בעירה.

    צבע מעכב בעירה

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות מציעה לציבור לקוחותיה צבעים מעכבי בעירה לעץ, אשר נועדו לסייע במניעת שריפות ובהתמודדות יעילה עמן במידה והן מתחילות. חברתנו מקפידה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ושמה דגש על עמידה גם בתו התקן הישראלי. כך שלמעשה, עומד לבחירתכם מגוון רחב של מוצרים מעכבי בעירה בעלי אישור כעמידים בפני שריפה על פי תקן 775 ותקן 931.

    צבע מעכב בעירה לעץ – מה הייחודיות בו?

    חומרים מעכבי בעירה נועדו בעיקר להפחית את הסיכון שבהידלקות של מוצרים דליקים (דוגמת עץ ובדים) ולמזער ככל הניתן את יכולת האש להתפשט הלאה ולפגוע במוצרים ובאזורים נוספים. אחד הפתרונות שהוכיחו את יעילותם באופן מרשים הוא צבע מעכב בעירה. בעזרת יישום פשוט שלו, אתם יכולים להעניק למוצרים שונים יכולת התמודדות מרשימה בפני נוכחותה של האש.

    צבעים מעכבי בעירה לעץ פועל בשיטה ייחודית. בשעה שנוצר מגע בין הצבע לבין האש, מתרחשת תגובה כימית אנדותרמית אשר "בולעת" את החום מהסביבה ומשחררת גזים אשר תורמים לצמצום הבעירה. אין ספק כי תכונה ייחודית של חומר זה מאפשרת הגנה על מגוון רחב של מוצרים ואביזרים, זאת לרבות לוחות וקונסטרוקציות שונות אשר עשויות מעץ.

    זכרו תמיד לוודא כי צבע מעכב הבעירה אותו אתם עומדים לרכוש יהיה איכותי ויענה בצורה מדויקת על כל תקני הבטיחות הרלוונטיים. רכישתו של מעכב בעירה זה מידיה של חברה מקצועית ומיומנת תאפשר לכם להבטיח את העובדה כי הצבע הנרכש עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויהיה בעל השפעה רבה וחיונית במצבי שריפה פתאומית.

    צבע מעכב בעירה לעץ – עומדים בכל תקנות הבטיחות

    על פי תקנות התכנון והבניה, על מבנים מעץ, פרגולות, בדים, שטיחים, ציפויי קירות, תשתיות עץ ועוד, להיות ממוגנים באמצעות חומרים מעכבי בעירה מתאימים. חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, תשמח לעמוד לשירותכם ותעניק מן הניסיון העשיר שלה בתחום למציאת ואספקתם של החומרים והצבעים הנחוצים לכם לשם שמירה מירבית על רמת הבטיחות הנחוצה לכם. צרו קשר עם הצוות שלנו כבר היום באתר.

    צבע מעכב בעירה לעץ

    למה לבחור בנו?

    מיגון אש עם תקן ישראלי
    לחברה תקן איכות איזו 9001
    תקינה בין לאומית
    נסיון ביצועי של מעל 20 שנים
    מוצרים תוצרת גרמניה

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    ביצוע איטום מעברי אש והפרדת אש בפירי תקשורת וחשמל מעל דלתות אש ומסדרונות אש לפי תקן 931 ב' .

    איטום מעברי צנרת MCT לחדירות כ-70,000 כבלי תקשורת וחשמל כולל בדיקת אטימות לדרישת פיקוד העורף.

    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט