צרו איתנו קשר





    הבדלים בין סוגי פסי האטה

    פסי האטה (בלועזית "במפר")

    פס האטה מוצר המיועד להפחתת המהירות של הנסיעה בכבישים. בעבר, פסי האטה היו עשויים בעיקר מחומרים אספלט ובטון אשר היו מצריכים תכנון מראש של מהנדסים ומשרד התחבורה וביצוע עבודה ע"י קבלני עבודות כביש ועפר. "חברת ש.מ. מיגון ובטיחות" מייבאת מגוון עשיר של פסי האטה העשויים מחומרים שונים ומיועדים למשקלים בהתאם לתנועת כלי הרכב העוברים באזור. פס האטה נראה כפס בולט ומעט מוגבה מעל פני הכביש המוצב לרוחבו. הוא מותקן בעיקר במקומות בהם הנסיעה אינה עולה על 50 קמ"ש. מטרתו לגרום לנהג להפחית את מהירות הנסיעה בהתאם לדרך ע"י כך שמעבר מעל פס האטה גורם לרעד ברגע שעוברים מעליו ומאלץ את נהג כלי הרכב להפחית את מהירות הנסיעה. פסי האטה מותקנים לרוב במקומות בהם הנסיעה מוגבלת עד 50 קמ"ש ויש צורך לשמור על זהירות מרובה באזורים בהם משולבים עם תנועת הולכי רגל כגון: שכונות מגורים, כבישים פנימיים ,מפעלים, בכניסה ויציאה מחניונים, מרלו"ג ועוד..

    "ש.מ. מיגון ובטיחות" הינה החברה היבואנית הגדולה בישראל בתחום של פסי האטה. ניתן למצוא מבחר גדול ועשיר של פסי האטה לכל סוגי עומסי כלי הרכב ומחומרים שונים כגון: גומי, פלסטיק ,PVC, ובמידות שונות.

    לידיעה: ככל שפס האטה רחב יותר, הנסיעה עליו תתאפשר מהירה גבוהה יותר (עד 50 קמ"ש).

    איך פסי ההאטה בנויים ?

    פסי האטה מגיעים ביחידות של 1.00, 33, או 50 ס"מ מ, בסוף כל פס יש יחידות קצה סופיות לחיזוק מרבי. פסי האטה ניתנים להרכבה פשוטה וקלה בהתאם לרוחב הכביש. צבעם שחור וצהוב והם משולבים עיני חתול בצבעים אדום ולבן המחזירים אור ומסיעים בנראותם במקומות חשוכים.

    פסי האטה מפלסטיק או גומי עמידים בעיקר למעבר רב ועומסים של כלי רכב עד 4 טון.

    • פסי האטה PVC  – עמידים בעיקר לעומסים ומשקלים כבדים וקיצוניים של כלי הרכב ובעיקר עמיד לעומסים ומעבר רב של משאיות.

    פסי האטה אלה אינם קבועים כמו פסי האטה העשויים מאספלט או מבטון וניתנים לשינויים חיזוקים ולהתקנתם במקומות אחרים. התקנתם תתבצע בצורת קידוח ומחברים מתאימים.

    כדי לשמור על עמידות פסי האטה, חשוב לוודא כי ההתקנה מתבצעת על כביש ישר ללא שיפועים או פגמים על מנת למנוע התרוממות שתוביל לשחיקה של פסי האטה.

    למה לבחור בנו?

    מיגון אש עם תקן ישראלי
    לחברה תקן איכות איזו 9001
    תקינה בין לאומית
    נסיון ביצועי של מעל 20 שנים
    מוצרים תוצרת גרמניה

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    ביצוע איטום מעברי אש והפרדת אש בפירי תקשורת וחשמל מעל דלתות אש ומסדרונות אש לפי תקן 931 ב' .

    איטום מעברי צנרת MCT לחדירות כ-70,000 כבלי תקשורת וחשמל כולל בדיקת אטימות לדרישת פיקוד העורף.

    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט