מעצור חניה מגומי

מעצור חניה מגומי נחשב לאחד ממוצרי הבטיחות החשובים והחיוניים ביותר, מאחר והוא קל משקל, נוח להתקנה ונחשב לזול וזמין במיוחד. אם בעבר נעשה שימוש במעצורי חניה מבטון או מגומי קשיח וממוחזר, היום ניתן לראות יותר ויותר חניונים ואנשים פרטיים, הבוחרים ליהנות מכל היתרונות של מעצור חניה מגומי. הגומי נחשב לחומר גלם עמיד ואיכותי, שאינו מושפע מפגעי מזג האוויר וישמש אתכם לאורך השנים. התפקיד של מעצור החניה הוא לעצור את הרכב, כאשר הוא מגיע לקצה החניה שלו. נהגים רבים מתקשים לאתר את קצה החניה, דבר שגורם להם להחנות בזווית או לגלוש לחניה הסמוכה. באמצעות שימוש במעצור חניה תוכלו להבטיח לעצמכם חניה יעילה ומדויקת, שמירה על הבטיחות בחניון ומתן אפשרות לכל הנהגים להחנות את הרכב שלהם בקלות, מבלי לוותר על חניות צפופות מידי.

אנו בחברת ש.מ מיגון ובטיחות נשמח לספק לכם מעצורי חניה מגומי ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים מספר סוגים שונים של מעצורי חניה מגומי, המגיעים בגדלים שונים ומתאימים הן לחניה פרטית והן לחניונים ציבוריים.

החשיבות של מעצור חניה מגומי

מעצור חניה מסייע לנהג להיכנס לחניה בצורה מדויקת ובטיחותית יותר, מבלי לפגוע בקירות החניון או בכלי הרכב החונים מאחוריו. שימוש במעצור חניה מגביר באופן משמעותי את הבטיחות בשטח החניון ומאפשר חניה מסודרת ויעילה יותר. כתוצאה מכך, ניתן יהיה להבטיח את יעילות השימוש המקסימלית בשטח החניון, מבלי לוותר על חניות, שלא ניתן להיכנס אליהן בעקבות רכבים סמוכים החונים עקום. חשוב רק לבחור במעצור חניה איכותי ועמיד, שיוכל לשמש אתכם לאורך השנים, ללא שום צורך בתחזוקה מיוחדת. מעצור העשוי מגומי קשיח ואיכותי, אינו רגיש לשמש ישירה או לגשם ולחות, דבר המעניק לו יתרון משמעותי. מדובר במעצור קל משקל, שניתן לשנע בקלות ולהתקין בצורה המהירה והיעילה ביותר. מעצור החניה אמור להכיל מחזירי אור מובנים ולהגיע בצבע בולט, על מנת להקל על הנהגים ולהבטיח נראות בולטת בשטח.

מעצור חניה מגומי – כל היתרונות ששווה להכיר!

אחד ממעצורי החניה הנפוצים ביותר בשוק, מגיע באורך של 1.9 מטר. אורך המוצר מבטיח את היעילות המקסימלית שלו, מאחר והוא מגביר משמעותית את הסיכוי, כי שני גלגלי הרכב יפגשו אותו בו זמנית ויעצרו בזמן. מעצור קצר יותר עלול לפספס את אחד הגלגלים ולגרום לחניה עקומה או לא מדויקת. מחזירי האור המצויים על מעצור החניה מבליטים את המיקום שלו בשעות הלילה ומונעים מהולכי הרגל למעוד עליו. ניתן להשתמש במעצור חניה מגומי כמפריד בין נתיבים בשטח החניון, על מנת להגביר את הבטיחות במקום. 

אנו בחברת ש.מ מיגון ובטיחות נשמח לספק לכם מעצור חניה מגומי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ניתן להשתמש במעצור החניה הן בחניונים חיצוניים והן בחניונים מקורים. לפרטים והזמנות, צרו קשר.

למה לבחור בנו?

מיגון אש עם תקן ישראלי
לחברה תקן איכות איזו 9001
תקינה בין לאומית
נסיון ביצועי של מעל 20 שנים
מוצרים תוצרת גרמניה

צרו איתנו קשר

הפרויקטים שלנו

ביצוע איטום מעברי אש והפרדת אש בפירי תקשורת וחשמל מעל דלתות אש ומסדרונות אש לפי תקן 931 ב’ .

איטום מעברי צנרת MCT לחדירות כ-70,000 כבלי תקשורת וחשמל כולל בדיקת אטימות לדרישת פיקוד העורף.

לכל הפרויקטים
שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט