צרו איתנו קשר





    עמוד גמיש לחניה – מה חשוב לדעת?

    עמוד גמיש לחניה מאפשר את סימונה בצורה יעילה ובולטת, זאת על ידי העובדה כי נמצאים יציבים במקומם, בעלי צבע כתום בוהן ומחזירי אור שנועדו להבטיח נראות מירבית בכל שעות היום ותנאי מזג האוויר. חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע בכל דרך אפשרית על מנת שיווקם ואספקתם של המוצרים העומדים באיכות הגבוהה ביותר, זאת תוך כדי שמפגיעים עמידות גבוהה לתנאי מזג האוויר השונים.

    עמוד גמיש לחניה – נקודות שכדאי להכיר

    עמוד גמיש לחניה הינו נפוץ מאוד בכל רחבי הארץ וממלא את תפקידו בצורה יעילה במיוחד, זאת הודות לתכונותיו הייחודיות שהופכות אותו לעמיד ועל נראות מירבית בכל עת.

    • עמוד גמיש לחניה מאפשר סימון שטחי חניה בצורה יעילה ובולטת, נקודה אשר מתאפשרת הודות לצבע הכתום הבוהק של העמודים ולמחזירי האור אשר מותקנים עליו ומאפשרים את הבחנתו גם בתנאי החשיכה.
    • את העמודים הללו ניתן יהיה להתקין גם בחניות עצמן בתור סממן ומפריד בין אזור חניה אחד למשנהו.
    • חשוב לציין כי העמודים הללו יהיו אידאליים לשימוש בחניות אופנועים, זאת מפני שגמישותם מאפשרת כניסה של אופנועים לחניה מבלי שרגליהם של הרוכבים ייפגעו מהעמוד אשר יהיו חשופים אליו.
    • יתרונו המשמעותי של עמוד גמיש לחניה הוא בעובדה כי הוא גמיש. דבר אשר למעשה אומר כי עמוד חניה לא יינזק אלא יחזור לצורתו המקורית גם לאחר דריסה או מעיכה. מכאן שהרי גם פגיעה בעמוד לא תזיק לרכב או כאמור, לרגליהם של האופנוענים.

    עמודים גמישים לחניה באיכות גבוהה

    אין ספק כי הצבתו של עמיד גמיש לחניה תוכל לסייע רבות למגוון רחב של מטרות. כך שבין אם תרצו להציב אותו בחניון או בכל מקום אחר, הרי שאת העמודים האיכותיים ביותר ניתן יהיה לרכוש בעזרתה של חברת ש.מ. מיגון ובטיחות.

    חברתנו מקפידה על שיווק ואספקתם של מוצרי הבטיחות האיכותיים ביותר, אלו שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועונים על התקנים המחמירים ביותר בתחום הבטיחות.

    עמוד גמיש לחנייה

    עמודים גמישים הינם מוצרים אשר נועדו לסימון ולתיחום של אזורים שונים בפני כניסה או חנייה של כלי רכב. עמודים אלו ניתן יהיה לרכוש מידיה של חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, הוותיקה והמנוסה.

    החברה תעמוד לשירותכם בכל ותעשה את מירב המאמצים על מנת שלאפשר לכם להתחדש בכל אביזרי הבטיחות הנחוצים לשם שמירה על סדר בצורה יעילה בכל מקום שרק תרצו.

    מהם עמודים גמישים ומה חשיבותם?

    רבים מאיתנו ראו את אותם עמודים גמישים במקומות שונים, וחשיבותם טמונה למעשה בנקודות הבאות:

    • עמודים אלו משמשים לסימון של שטחים ואזורים שונים בחניות ונתיבים שונים ומחוצה להם.
    • חשיבותם של עמודים גמישים נובעת מהתפקיד החשוב אותו הם ממלאים, זאת בהתראה ממצבים ואזורים מסוכנים, דבר אשר נועד לענות על מטרה של צמצום תאונות דרכים ושמירה על בטיחותם של כל משתמשי הדרך, בין אם הולכי הרגל ובין אם הנהגים.
    • צבעם של העמודים הללו הוא כתום בוהק, זאת על מנת שניתן יהיה להבחין בהם בכל מצב.
    • את העמודים הגמישים ניתן יהיה לרכוש בגבהים שונים, זאת על מנת שיוכלו לספק את המענה הבטיחותי הנכון בכל מקום ובכל תנאי. גובהם לרוב יהיה בין 30-100 ס"מ.
    • נוכחותם הבולטת של העמודים הללו תסייע בשמירה הבטיחות במקום בו נמצאים ותמנע את פגיעת הרכב במשתמשי הדרך האזור ובסביבה בה העמוד נמצא.
    • גם במצב בו עמוד חניה סובל מפגיעה או התנגשות עם רכב, הרי שהודות לגמישותו העמוד מתקפל ולאחר מכם חוזר לתורתו המקורית.

    עמודים גמישים – מוצרי ואביזרי בטיחות מכל הסוגים

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של עמודים גמישים מסוגים שונים אשר בעלי מאפיינים שונים. חברתנו שמה לה לדגש את השמירה על הבטיחות בכל מקום ועל כן משווקת ומספקת מוצרים ואביזרים שונים שנועדו לסייע בהשגתה של מטרה זו.

    שירותי החברה כוללים בין היתר גם את שיווקם של צבעים, חומרים ומוצרים מעכבי בעירה לתחום הבניה ולביצוע עצמי, שיווק והתקנה של מערכות איטום למעברי צנרת וכבלים בממדים המאושרים על ידי פיקוד העורף ועוד.

    עמוד גמיש לחניה

    נוכחותו של עמוד גמיש הינה חיונית בעבור מגוון רחב של מצבים, זאת בעיקר בסימון שטחים והגדרתם של אזורים מסוימים בחניונים, דרכים, שטחים ועוד…

    חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, שמה לה לדגש את השמירה על הבטיחות בכל מקום. על מנת לסייע לאנשים רבים ככל הניתן בתחום זה, אנו משווקים ומספקים מגוון רחב של מוצרי ואביזרי בטיחות וסימון, זאת לרבות עמודים גמישים, פסי האטה, מעצור חניה לרכבים ומראות פנורמיות.

    עמודים גמישים לחניה – התכונות החשובות שעוזרות לו בתפקידו

    השימוש בעמודים גמישים הינו נפוץ וחיוני בעבור מצבים מגוונים. זאת לרבות בתיחום וסימון של חניות, אזורים מסוימים ומוגדרים במפעלים, שטחים שונים, דרכים, אזורים אסורים לחניה וכו'.

    הדרך בה עמוד גמיש לחניה יוכל לסייע לכם בשמירה על הבטיחות טמונה בהרכב ובעיצוב שלו.

    • שמו של העמוד מרמז על תכונתו העיקרית, עמוד גמיש יהיה כזה וישמור על צורתו וחיוניותו גם בשעה שהוא עשוי להיתקל בכלי רכב או אפילו להידרס על ידו. עמוד גמיש שנדרס יחזור לצורתו המקורית.
    • גם במידה והעמוד נדרס או נמעך על ידי רכב, לא ייגרם נזק לרכב. בכך למעשה ניתן יהיה להגן גם על שלמות כלי הרכב שנמצאים בקרבת העמודים הללו.
    • העמוד עצמו צבוע בגוון כתום בוהק והוא כולל מספר מחזירי אור. תכונה אשר הופכת את נראותו לברורה במיוחד גם בשעות החשיכה.
    • את העמודים הללו ניתן יהיה למקם בקלות ולאבטח את מיקומם ללא מאמץ. תכונה אשר הופכת את השימוש בו לנוח במיוחד במגוון רחב של מיקומים.

    מה המיקום המושלם לעמודים הללו?

    כאמור, ניתן יהיה להציב את העמודים הללו במיקומים שונים. בין המקומות הנפוצים ביותר בהם העמודים הללו יוכלו לעזור ניתן יהיה למנות גם את אותם הנתיבים בהם נהגים "חותכים" את הסיבוב ומסכנים את שאר משתמשי הדרך, זאת בנוסף לאזורים בהם רכבים נוטים לחנות על המדרכות או בצמוד לקירות.

    לקבלת כל המידע לו אתם זקוקים בנוגע לעמודים גמישים לחניה ולאביזרי בטיחות רבים אחרים, צרו קשר עם חברת ש.מ מיגון ובטיחות כבר היום.

    למה לבחור בנו?

    מיגון אש עם תקן ישראלי
    לחברה תקן איכות איזו 9001
    תקינה בין לאומית
    נסיון ביצועי של מעל 20 שנים
    מוצרים תוצרת גרמניה

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    ביצוע איטום מעברי אש והפרדת אש בפירי תקשורת וחשמל מעל דלתות אש ומסדרונות אש לפי תקן 931 ב' .

    איטום מעברי צנרת MCT לחדירות כ-70,000 כבלי תקשורת וחשמל כולל בדיקת אטימות לדרישת פיקוד העורף.

    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט