צרו איתנו קשר





    פס האטה – חשוב לדעת

    פס האטה, אשר ידוע בפי רבים גם בשם במפר, הינו בעל תפקיד חשוב מאוד בהאטה של מהירות כלי הרכב הנוסעים בקטע הדרך בו מותקנים. חשוב להבין כי ישנם אזורים שונים אשר נהיגה במהירות גבוהה בהם עשויה לסכן באופן משמעותי את כל משתמשי הדרך, ועל כן ישנו צורך בהתקנתם של פסי האטה אלו אשר תורמים לבטיחות רבות. חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, המקצועית מעמידה לרשותכם את פסי ההאטה האיכותיים מכל, זאת על מנת לסייע לכל לקוח בשמירה על בטיחותם של משתמשי הדרך.

    על חשיבותו של פס האטה

    פסי האטה מסוגים שונים הוכיחו לא פעם את יעילותם בהפחתת המהירות של כלי רכב שונים בקטע דרך נתון, ובכלל, פסי ההאטה הפחיתו את הנפגעים בתאונות הדרכים השונות באותו קטע הדרך. שמירה על הבטיחות בדרכים ומניעת תאונות הינה בעלת חשיבות עליונה בעבור כל אדם, ונוכחותו של פס האטה יכולה ללא ספק להיות אחת הדרכים היעילות ביותר להשגת מטרה זו. התקנתו של פס האטה מומלצת במספר מיקומים, זאת גם בקרבת בתי ספר ובתי מגורים, מרכזי מסחר, חניונים, מפעלים וכיו"ב.

    יש לציין כי פסי ההאטה עשויים להיות עשויים מחומרים שונים ורבים מאתנו מכירים את פסי ההאטה העשויים מבטון. מעניין יהיה לגלות כי דווקא פסי ההאטה אשר עשויים מגומי או מפלסטיק יהיו זולים באופן משמעותי לעומת אלו העשויים מבטון, ואף מציגים יעילות ועמידות רבה למשך פרקי זמן ארוכים.

    פס האטה – מניעת תאונות ביעילות ובמחיר נוח

    כולנו שומעים על נהגים אשר נוטים לנהוג במהירות מופרזת ועשויים לסכן את משתמשי הדרך אשר נמצאים בסביבתם. לאור מציאות עגומה זו, רבים מנסים למצוא את הדרך שתסייע במניעת מצבים המסכנים את חיי האדם, ומגלים כי נוכחותם של פסי האטה יכולה להוות את אותה הדרך. חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, תעמיד לרשותכם את פסי ההאטה ואת אמצעי הבטיחות החשובים הללו אשר יכולים לסייע במניעת תאונות דרכים ביעילות, זאת במחירים הנוחים ביותר.

    פס האטה

    פס האטה

    נוכחותם של פסי האטה הינה נפוצה מאוד בכל מקום אליו נפנה. בין אם מדובר בסביבות מגורים, חניונים או אפילו באזורי מסחר ובקרבת בתי ספר, נוכל לאתר את פסי הבטיחות הללו אשר נועדו לסייע במניעת תאונות דרכים שונות וסיכון חיי אדם. חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, שמחה לעמוד לרשותכם ולסייע במציאת המענה הנחוץ לכם, זאת לרבות במתן פתרונות בטיחות מתקדמים דוגמת פסי האטה איכותיים אשר ישרתו אתכם נאמנה במשך תקופה ארוכה.

    פסי האטה – הכירו את יתרונותיהם

    החשיבות שבשמירה על בטיחותם של משתמשי הדרך הינה ברורה לכולנו, ועל כן רבים בוחרים בהתקנתם של פסי האטה. נוכחותם של פסי האטה מעניקה לרבים ליהנות משורה ארוכה של יתרונות, כאשר העיקריים שבהם הינם:

    • התקנה פשוטה – התקנת פסי ההאטה הינה פשוטה וניתנת לביצוע במהירות. אין צורך לבצע שינויים בתשתיות הדרך או בשימוש בכלים כבדים. במידת הצורך ניתן יהיה להסיר ולהחליף את פסי ההאטה בקלות ובמהירות.
    • עמידות גבוהה – פסי האטה אשר עשויים גומי מוכיחים את עמידותם פעם אחר פעם, זאת בין אם בחשיפה לכל מזג אוויר (רטיבות או חשיפה לחום וקרינת שמש) ובין אם בפני דריסות מרובות ועומסים כבדים.
    • נראות גבוהה – ניתן לרכוש פסי האטה בצבעים בולטים של שחור וצהוב אשר מגבירים את נראותם של הצבעים. ניתן יהיה לרכוש פסי האטה אשר מצוידים במחזירי אור שהופכים את נראותם של הפסים לבולטת הרבה יותר גם בשעות החשכה.

    פסי ההאטה הוכיחו את יעילותם פעם אחר פעם בהפחתת תאונות דרכים, זאת על ידי התראת הנהגים על נוכחותם הודות לנראותם הגבוהה. נהג שיראה את הפסים הללו יאט את רכבו לפני המפגש עם פס ההאטה, זאת בכדי להפחית את עוצמת ההרעדה בשעה שהרכב פוגש בפסים.

    פסי האטה – שמירה על בטיחות בכל תנאי מזג האוויר

    הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ש.מ מיגון ובטיחות, ולרכוש את פסי ההאטה האיכותיים ביותר, אשר ימלאו את תפקידם בכל תנאי מזג האוויר ויסייעו בשמירה על בטיחות בדרכים בכל עת.

    פסי האטה

    פסי האטה

    במפר הינו שם עממי המתאר את פסי ההאטה אשר פזורים בכל רחבי הארץ, זאת בין אם בחניונים, באזורי מגורים, בסמוך לבתי ספר או למרכזים מסחריים שונים. נוכחותם של פסי ההאטה הללו הינה חיונית, זאת בעבור מניעת תאונות דרכים עקב נהיגה במהירות מופרזת במקטעי דרך מסוימים. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, לשם רכישתם של במפרים איכותיים אשר יבטיחו עליה משמעותית בבטיחות באזורים בהם נדרשת האטה של כלי הרכב החולפים האזור.

    תפקידו וחשיבותו של במפר

    תפקידו של במפר הינו ידוע לכל, נוכחותו נועדה להאט את מהירותם של כלי הרכב, זאת בין אם מדובר באזורים שלפני מעברי חצייה, בשכונות מגורים, לפני מחסום דוקרנים, צמתים, בתי ספר ואפילו חניונים באזורים שונים. בעוד רובנו מכירים את הבמפרים העשויים מבטון, חשוב יהיה להבין כי כיום ניתן יהיה לרכוש במפר אשר עשוי מגומי, או פלסטיק לבחירתכם.

    הבמפרים מציעים מגוון רחב של יתרונות, כאשר בין הבולטים שבהם כוללים את העובדה כי פריטים אלו הינם עמידים מאוד בפני מזג האוויר, קלים מאוד להתקנה והינם בולטים מאוד לעין. הנראות של הבמפר הינה חשובה מאוד, זאת מפני שבשעה שהנהג יוכל להבחין בהם ממרחק, הוא יוכל להאט את כלי הרכב שלו בזמן, לשמור על הבטיחות ולמנוע רעד משמעותי בכלי הרכב שלו. לרוב במפר עשוי מגומי או פלסטיק וכולל מחזירי אור או איני חתול אשר מאפשרים לראות אותו היטב גם בשעות החשכה.

    במפר – אמצעי בטיחות פשוט אך יעיל

    פסי האטה נמצאים בשימוש בכל רחבי העולם. הם למעשה חלק מוגבה מעל פני הדרך אשר מותקן לאורכה ונועד להורדת מהירות הנסיעה של כלי הרכב החולפים בקטע מסוים. אמצעי בטיחות פשוט זה הוכיח את יעילותו פעמים רבות והוא עוזר במניעת תאונות דרכים ובשמירה על הסדרך ומהלך נסיעה בטוח באזורים שונים. צרו קשר עם חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, והבטיחו את רכישתו של הבמפר האיכותי ביותר בשוק.

    במפר

    במפר

    שירותיה המגוונים של חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, כוללים בין היתר גם שיווק, אספקה והתקנה של במפרים. הבמפר הוא למעשה פס האטה (השם- במפר, נובע משמם של פסי ההאטה באנגלית – Speed bumps) אשר נועד לגרום למשתמשי הדרך להוריד את מהירות נסיעתם, זאת על מנת למנוע תאונות דרכים ולשם שמירה על בטיחות מירבית במקטעי דרך שונים. עשו את הבחירה האיכותית והבטוחה ביותר, וצרו קשר עם חברתנו עוד היום. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע במציאת הבמפרים המתאימים לצרכים שלכם באופן מדויק.

    במפרים – נקודות שכדאי לדעת

    כאמור, במפרים מהווים את אחד מאמצעי הבטיחות היעילים ביותר אשר מאטים את כלי הרכב השונים החולפים בקטע דרך מסוים. על מנת לוודא כי אתם עושים את הבחירה הנכונה בעבור הצרכים שלכם, וודאו כי אתם מתייחסים גם לנקודות הבאות:

    • בכבישים רבים אנו נתקלים בבמפרים אשר עשויים מבטון, אך חשוב להבין כי ניתן יהיה לרכוש במפרים אשר עשויים מגומי.
    • פסי האטה אלו יהיו עמידים מאוד בפני תנאי מזג אוויר שונים כמו גם בפני עומסים כבדים ודריסות חוזרות ונשנות על ידי רכבים שונים.
    • אחד היתרונות הבולטים של במפרים אשר עשויים מגומי הוא בנראות הבולטת שלהם. צבעם יהיה שחור – צהוב בוהק והם אף יכללו מחזירי אור או עיני חתול אשר נועדו להבליט את נראות פס ההאטה גם בחשכה.
    • יש לציין כי מומלץ להתייעץ בגורם מוסמך טרם התקנת פסי האטה, זאת על מנת לוודא כי יהיה מותקן על פי חוק ובצורה הבטוחה ביותר.

    במפרים – התקנה נוחה ופשוטה

    הצבתם של פסי ההאטה אינה מורכבת, ולרוב אף אינה דורשת שימוש בכלים כבדים או מעלה את הצורך בביצוע שינויים בתשתיות הקיימות. נקודה זו הופכת את התקנת הבמפרים לנוחה במיוחד על גבי מגוון רחב של משטחים, זאת בין אם מדובר בחניונים בעלי רצפת פי וי סי, ובין אם מדובר על דרכים מבטון באזורי מגורים ואזורי מסחר שונים.

    במפרים

    במפרים

    פסי האטה מגומי מהווים מזה שנים ארוכות את אחד הפתרונות היעילים ביותר לשם מניעת תאונות דרכים והגנה על חיי אדם. נהגים רבים אשר נוסעים במהירות מופרזת באזורים מסוימים עשויים לסכן את חייהם של הולכי הרגל, ועל כן פעמים רבות עולה הצורך שבנקיטת צעדים לשינוי התנהגות זו. חברת ש.מ. מיגון ובטיחות, מזמינה אתכם ליצור עמה קשר ולהיעזר בצוות המקצועי שלה בכדי לאתר את פסי ההאטה המתאים לצרכים שלכם בצורה מדויקת.

    פסי האטה מגומי – הכירו אותם לעומק

    התקנתם של פסי האטה מגומי מומלצת לרוב בחניונים סגורים, או באזורים שונים אשר אינם נמצאים מתחת לכיפת השמיים. זאת לאור העובדה ייתכן וחשיפה מוגברת לשמש חזקה עשויה לפגוע בגומי לאורך תקופה ארוכה. על מנת לוודא כי פסי ההאטה יוכלו לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר למשך תקופה ארוכה ככל הניתן ללא פגע, חשוב יהיה להיצמד לנהלי התחזוקה וההתקנה הנדרשים על פי התקנות בחוק.

    • פסי האטה אשר עשויים מגומי יהיו לרוב אלו אשר מיועדים להגבלת מהירות של 20-50 קמ"ש.
    • פסים אלו יהיו מותקנים לרוב באזורים אשר בהם נדרשת הרעדה בינונית בלבד בשעה שרכב חולף מעליהם.
    • פסי ההאטה יהיו בעלי צבעים בולטים ויכללו לרוב גם מחזירי אור או עיני חתול אשר נועדו להבליט את הפסים גם בשעות החשכה.

    מגוון רחב של מוצרי ושירותי בטיחות

    חברת ש.מ מיגון ובטיחות מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של מוצרים אשר נועדו לשמור על רמת בטיחות גבוהה בכל היבטי החיים. החל מפסי האטה ומראות פנורמיות ועד לצבעים מעכבי בעירה ואיטום מעברי אש. צרו קשר עם חברתנו והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע באיתור, אספקה והתקנה של פסי האטה, במפרים ומוצרי בטיחות שונים.

    למה לבחור בנו?

    מיגון אש עם תקן ישראלי
    לחברה תקן איכות איזו 9001
    תקינה בין לאומית
    נסיון ביצועי של מעל 20 שנים
    מוצרים תוצרת גרמניה

    צרו איתנו קשר

    הפרויקטים שלנו

    ביצוע איטום מעברי אש והפרדת אש בפירי תקשורת וחשמל מעל דלתות אש ומסדרונות אש לפי תקן 931 ב' .

    איטום מעברי צנרת MCT לחדירות כ-70,000 כבלי תקשורת וחשמל כולל בדיקת אטימות לדרישת פיקוד העורף.

    לכל הפרויקטים
    שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט